Most asked questions Wymiana opon
Opona jest przebita. Co mam zrobić?
Prosimy o kontakt bezpośrednio z Business Lease Assistance pod numerem: +48 22 460 00 46 lub z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Nie otrzymałem jeszcze wiadomości e-mail o potrzebie wymiany opon. Co mam zrobić?
Prosimy o kontakt z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Muszę oddać samochód. Czy w takim razie nadal muszę wymienić opony?
Nie, nie ma takiej potrzeby. Samochód można oddać zarówno z oponami letnimi, jak i zimowymi.
Kiedy muszę wymienić moje opony?
Zalecamy założenie opon letnich po 31 marca, a opon zimowych po 30 września, natomiast wszystko jest zależne od panujących warunków pogodowych. Prosimy zaplanować wymianę opon z odpowiednim wyprzedzeniem.
Ile wynosi minimalna głębokość bieżnika opon?
W oponach letnich minimalna głębokość bieżnika powinna wynosić 2,5 mm. W oponach zimowych nie powinna być mniejsza niż 3,5 mm. Jeśli masz wątpliwości co do tego, czy opony mają prawidłową głębokość bieżnika, prosimy o kontakt z nami.
Jaki jest mój login do platformy wymiany opon?
Login: numer rejestracyjny auta.
Podczas pierwszego logowania Twoim hasłem będzie ostatnich sześć znaków numeru nadwozia (VIN) twojego samochodu. Numer VIN znajduje się w polu E dowodu rejestracyjnego Twojego pojazdu.
Do kolejnych logowań niezbędne jest hasło, które zostało ustawione podczas ostatniego logowania. Aby zresetować hasło, prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją na platformie.

Jak mam rozpocząć proces wymiany opon?
Aby umówić się na wymianę opon, kliknij tutaj. Następnie prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na stronie internetowej.