FAQ

Hieronder een overzicht van veelgestelde vragen. Nog niet geholpen met uw vraag? Bel ons gerust. We helpen u graag verder.

Niet gevonden wat u zoekt? Bel:

030 – 698 58 11

Most asked questions Zwrot/Kupno pojazdu

Planuję kupić mój samochód leasingowy. Co mam zrobić?
Prosimy o kontakt z opiekunem lub z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: + 48 22 463 43 70. Przedstawimy Ci dostępne możliwości.  
Muszę zwrócić samochód. Co mam zrobić?
Upewnij się, że wraz z samochodem zwrócone będą wszystkie elementy wyposażenia, z którymi pojazd był wydany, a w szczególności:
  • dowód rejestracyjny
  • aktualne potwierdzenie polisy OC
  • instrukcja obsługi
  • uzupełniona książka serwisowa
  • wszystkie komplety kluczyków
  • karty paliwowe
  • kody do radia i alarmu
  • sterowniki do zabezpieczeń antykradzieżowych
  • wszystkie elementy wyposażenia stanowiące część umowy i OWU, np. bagażnik dachowy, hak holowniczy itp.
 
Muszę zwrócić auto, a jest uszkodzone.
Wszelkie szkody należy zgłosić do Business Lease przed zwrotem samochodu.  
Muszę oddać samochód. Czy w takim razie nadal muszę wymienić opony?
Nie, nie ma takiej potrzeby. Samochód można oddać zarówno z oponami letnimi, jak i zimowymi.

Contact opnemen met Business Lease

Zapraszamy do kontaktu – umów się z naszym doradcą
na spotkanie lub bezpłatną wycenę:

Skontaktuj się z nami

Ups! Nie mogliśmy znaleźć twojego formularza.