Serwisowanie samochodu

Serwisowanie jest kluczowym elementem utrzymania Twojego samochodu w doskonałym stanie. Regularne przeglądy i konserwacja mogą zapobiec poważnym problemom i kosztownym naprawom w przyszłości. Utrzymanie samochodu w dobrym stanie technicznym przyczynia się do ochrony jego wartości, zapewnia lepszą wydajność paliwową i pomaga zapewnić bezpieczną i komfortową jazdę.

W Business Lease, nasze usługi serwisowania są zaprojektowane tak, aby zapewnić Twojemu samochodowi najlepszą możliwą opiekę.

Jak wygląda serwisowanie samochodu w Business Lease?

Serwisowanie i naprawy samochodów odbywają się po otrzymaniu przez warsztat autoryzacji Business Lease dla konkretnej usługi.

Należy pamiętać, aby korzystać z pojazdu zgodnie z zaleceniami producenta. Dotyczy to m.in.:

  • regularnej kontroli stanu technicznego pojazdu (poziom oleju, oświetlenia zewnętrznego, stan opon itp.)
  • terminowego wykonywania przeglądów okresowych, zgodnie z harmonogramem opisanym przez producenta w instrukcji obsługi pojazdu.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Business Lease. W sprawie napraw gwarancyjnych prosimy o poinformowanie Zespołu Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70 lub mailowo: info@businesslease.pl w celu podjęcia odpowiednich działań.

Najczęściej zadawane pytania na temat serwisowania samochodu

Czy mam prawo do samochodu zastępczego za granicą?

Jeżeli Twoja umowa leasingowa przewiduje taką możliwość, masz prawo do samochodu zastępczego za granicą. Aby uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy Business Lease pod numerem: +48 22 463 43 70.

Mój samochód potrzebuje serwisu. Co mam zrobić?

Jeżeli Twój samochód wymaga serwisowania, skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Kierowcy Business Lease pod numerem: +48 22 463 43 70.

Czy mogę oddać samochód do dealera w celu serwisowania?

Każda wizyta w serwisie powinna być poprzedzona kontaktem z Zespołem Obsługi Kierowcy Business Lease pod numerem: +48 22 463 43 70.

Czy mam prawo do samochodu zastępczego, gdy oddaję swoje auto do serwisu?

Prawo do samochodu zastępczego podczas serwisowania Twojego auta zależy od warunków zawartej umowy leasingowej. Aby uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy Business Lease pod numerem: +48 22 463 43 70

Kto pokrywa koszty użytkowania samochodu zastępczego w przypadku serwisowania lub awarii?

Koszty użytkowania samochodu zastępczego w przypadku serwisowania lub awarii są pokrywane zgodnie z warunkami zawartej umowy leasingowej. Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy Business Lease pod numerem: +48 22 463 43 70.

Moje opony się zużyły/uszkodziły. Co mam zrobić?

Jeżeli Twoje opony są zużyte lub uszkodzone, należy je jak najszybciej naprawić lub wymienić. Skontaktuj się z Zespołem Obsługi Kierowcy Business Lease pod numerem: +48 22 463 43 70, aby umówić wizytę i sprawdzić stan opon. Możesz również skorzystać z naszego lokalizatora warsztatów oponiarskich, aby znaleźć najbliższy warsztat i samodzielnie zorganizować naprawę lub wymianę uszkodzonej opony.

WażnE INFORMACJE dla KIEROWCÓW

BUSINESS LEASE POLAND
ul. Taśmowa 7, 02-677 WARSZAWA
NIP: 5222604451 KRS: 0000022869, REGON: 017297633

Ta strona używa plików cookies

Używamy plików cookies, aby zapewnić Ci jak najlepsze usługi, nieustannie się doskonalić i zapamiętać Twoje preferencje na przyszłe wizyty. Klikając przycisk "Akceptuj wszystko", zgadzasz się na użycie wszystkich plików cookies. Przyciskiem "Odrzuć nieobowiązkowe cookies" zgadzasz się na użycie tylko plików obowiązkowych. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej o cookies i ustawieniach prywatności.