CARE ONLINE
Jesteśmy zawsze do usług – offline i online. Nasza kadra z wielką chęcią i przyjemnością pomaga naszym klientom. Dlatego oferujemy serwis CARE ONLINE – jest to portal, który pozwala kierowcom i administratorom flot samochodowych nadzorować całą flotę lub pojedyncze pojazdy. To trwająca 24 godziny na dobę kontrola nad flotą! Zaloguj się do serwisu CARE ONLINE lub pobierz bezpłatnie aplikację z Google Play lub App Store!
Sezonowa wymiana opon
Odpowiednie opony to podstawa bezpieczeństwa na drodze, dlatego oferujemy portal ułatwiający sezonową wymianę opon. Po zalogowaniu się do niego sam wybierzesz serwis, w którym chcesz dokonać wymiany opon. Aby umówić się na wymianę, kliknij tutaj.
Oddamy samochód do serwisu i dostarczymy go z powrotem do kierowcy
Twoja mobilność jest naszym priorytetem, dlatego działamy naprawdę szybko. Auto potrzebuje serwisu? Kierowca nie musi nic robić. W ramach usługi Door to Door odbierzemy auto, oddamy do serwisu i zwrócimy do kierowcy po wykonaniu usługi serwisowej. Oczywiście bez dodatkowych opłat.
Zespół Obsługi Kierowców
Nasz Zespół Obsługi Kierowców każdego dnia odpowiada na pytania kierowców mailowo lub telefonicznie. Tym samym nasz Zespół może lepiej i skuteczniej zorganizować Twoją mobilność.
Pomoc drogowa
Wiemy, że najważniejsza jest Twoja mobilność. Zapewniamy dostęp do Assistance przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Nie tylko w Polsce, ale w całej Europie.
Zarządzanie zużyciem paliwa
Umożliwiamy nie tylko bezgotówkowy zakup paliwa, ale także monitorujemy jego zużycie i dajemy Ci wgląd w przekrój kosztów. To jedno z naszych podstawowych narzędzi zarządzania całkowitym kosztem mobilności.
Zwrot pojazdów
Każda umowa leasingu kiedyś się kończy. Gwarantujemy wygodny i przejrzysty proces zwrotu pojazdów, a dodatkowo – możliwość wykupienia aut za wartość rynkową.
Informacja o zarządzaniu
Czy wiecie, że w wielu firmach koszty związane z mobilnością to drugi największy wydatek, po wydatkach kadrowych? Dobrze sporządzone sprawozdania są kluczowe do skutecznego kontrolowania i zmniejszania całkowitych kosztów mobilności. Możesz od nas oczekiwać:
– analizy floty samochodowej wraz z poradami dotyczącymi właściwych rozwiązań w zakresie mobilności – 2-4 razy w roku.
– wglądu w możliwości oszczędzania.
– pomocy w kwestiach dotyczących zrównoważonego rozwoju, takich jak zmniejszanie emisji CO2 i tworzenie floty neutralnej w zakresie emisji CO2, co przyniesie korzyści przy zamówieniach i przetargach, a także pozwoli osiągnąć cele organizacyjne.
– informacji o najnowszych zmianach i innowacjach na rynku, które pozwolą podjąć właściwe decyzje.
Satysfakcja klienta – panele konsumenckie
Chcemy znać opinię naszych klientów po to, by móc obsługiwać ich jak najlepiej. Zadajemy im pytania nie tylko w ankietach. Zapraszamy ich również na osobiste rozmowy lub na burzę mózgów w panelu konsumenckim. Mówiąc krótko – lubimy słuchać. W ten sposób poznajemy Twoje potrzeby i to, w jakich dziedzinach musimy się jeszcze udoskonalić. To Twoje wymagania stanowią podstawę naszych usług!