Wypadek

Wypadki samochodowe są nieprzewidywalne i często stresujące. W Business Lease, chcemy pomóc Ci poradzić sobie z tą trudną sytuacją. Odpowiednie postępowanie po wypadku jest kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom i efektywnego procesu naprawy.

Wypadek — co robić w przypadku kolizji lub wypadku?

Wypadek samochodowy to sytuacja, której nikt z nas nie chce doświadczyć. Mimo to każdego dnia na drogach dochodzi do wielu kolizji i wypadków. Kluczowe jest, aby wiedzieć, co robić, gdy już taka sytuacja ma miejsce. 

Pierwszym krokiem jest zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom zdarzenia. Jeżeli jest to możliwe, należy usunąć pojazd z jezdni, aby nie stwarzać dodatkowego zagrożenia. 

Po zabezpieczeniu miejsca zdarzenia i udzieleniu pierwszej pomocy, kolejnym krokiem jest zgłoszenie wypadku. W Business Lease staramy się, aby ten proces był jak najprostszy i najmniej stresujący dla naszych klientów. Nasz zespół jest dostępny 24/7, aby pomóc Ci w każdym etapie tego procesu.

Co zrobić w razie wypadku?

Najczęściej zadawane pytania na temat wypadku

Czy mam prawo do samochodu zastępczego za granicą?

Jeżeli Twoja umowa leasingowa przewiduje taką możliwość, masz prawo do samochodu zastępczego za granicą. Aby uzyskać szczegółowe informacje, prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy Business Lease pod numerem: +48 22 463 43 70.

Chciałbym zgłosić szkodę.

Jeżeli chcesz zgłosić szkodę, prosimy o pobranie formularza zgłoszenia szkody z naszej strony internetowej. Wypełnij go i prześlij do nas, a my zajmiemy się resztą.

Gdzie mogę zgłosić uszkodzenia?

Uszkodzenia i wszelkie szkody można zgłosić telefonicznie, kontaktując się z Business Lease Assistance: +48 22 460 00 46. Podczas zgłaszania szkody, potrzebny jest numer rejestracyjny samochodu i informacja o okolicznościach powstania uszkodzenia.

Gdzie wysłać formularz zgłoszenia szkody?

Formularz zgłoszenia szkody prosimy wysłać do naszego Działu Likwidacji Szkód na adres: szkody@businesslease.pl.

Miałem wypadek, ale nie mam przy sobie formularza zgłoszenia szkody.

Jeżeli nie masz przy sobie formularza zgłoszenia szkody, możesz go ściągnąć z naszej strony internetowej. Kliknij tutaj, aby przejść do strony z formularzem.

Kto pokrywa koszty użytkowania samochodu zastępczego w przypadku naprawy po szkodzie?

Koszty użytkowania samochodu zastępczego w przypadku naprawy po szkodzie są pokrywane zgodnie z warunkami zawartej umowy leasingowej. Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy Business Lease pod numerem: +48 22 463 43 70.

Jak oddać wynajęty samochód?

Jeżeli chcesz oddać wynajęty samochód, prosimy o kontakt pod numerem: +48 22 460 00 46. Nasz zespół zorganizuje przekazanie pojazdu.

Opona jest przebita. Co mam zrobić?

Jeżeli Twoja opona została przebita, prosimy o kontakt bezpośrednio z Business Lease Assistance pod numerem: +48 22 460 00 46 lub z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.

Doszło do uszkodzenia mojego samochodu. Co mam zrobić?

Prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas o wszelkich szkodach (nie później niż następnego dnia roboczego). Jeżeli Twój samochód leasingowany został uszkodzony przez inny nieznany samochód lub w wyniku włamania bądź wandalizmu, należy to również zgłosić na policję.

WażnE INFORMACJE dla KIEROWCÓW

BUSINESS LEASE POLAND
ul. Taśmowa 7, 02-677 WARSZAWA
NIP: 5222604451 KRS: 0000022869, REGON: 017297633

Ta strona używa plików cookies

Używamy plików cookies, aby zapewnić Ci jak najlepsze usługi, nieustannie się doskonalić i zapamiętać Twoje preferencje na przyszłe wizyty. Klikając przycisk "Akceptuj wszystko", zgadzasz się na użycie wszystkich plików cookies. Przyciskiem "Odrzuć nieobowiązkowe cookies" zgadzasz się na użycie tylko plików obowiązkowych. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej o cookies i ustawieniach prywatności.