
Podróż za granicę
Zanim wyjedziesz, sprawdź:
- czy masz ważną polisę, odpowiednie upoważnienie,
- jakie są wymagania techniczne (apteczka, kamizelka) w danym kraju (tutaj),
- czy pojazd jest sprawny i przygotowany do podróży,
- czy nie zbliża się termin przeglądu, wymiany opon.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, prosimy o kontakt z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Najczęściej zadawane pytania Podróż za granicę
Jak dostać Białą Kartę (wcześniej określaną jako Zieloną)?
W celu otrzymania Białej Karty prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Biała Karta: gdzie obowiązuje?
Biała Karta to Międzynarodowy Certyfikat Ubezpieczeniowy. Jest rodzajem polisy dla kierowców wybierających się do krajów spoza Unii Europejskiej i stanowi dowód, że właściciel auta jest objęty ubezpieczeniem OC. Listę państw, w których obowiązuje Biała Karta, można znaleźć tutaj.
Czy potrzebuję upoważnienia do wyjazdu za granicę?
Tak. Upoważnienie do wykorzystywania pojazdu na terenie Unii Europejskiej znajduje się w pakiecie dla kierowcy lub możesz je pobrać tutaj. Jeżeli chcesz uzyskać upoważnienie specjalne niezbędne do wyjazdu na teren Rosji, Ukrainy, Białorusi, Mołdawii, Bośni i Hercegowiny, Czarnogóry, Albanii, Macedonii, Turcji, skontaktuj się z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Czy mam prawo do samochodu zastępczego za granicą?
Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.