Moja mobilność

Czy Twój samochód jest w dobrych rękach? Każdemu potrzebny jest pojazd bezpieczny i niezawodny, a konserwacja aut to kluczowa sprawa. Pozwól nam zadbać o auta w Twojej firmie. Z chęcią pomożemy!

Zespół Obsługi Kierowcy:

+48 22 463 43 70

SERWISOWANIE

Serwisowanie i naprawy odbywają się po otrzymaniu przez warsztat autoryzacji Business Lease dla konkretnej usługi.

Należy pamiętać, aby korzystać z pojazdu zgodnie z zaleceniami producenta. Dotyczy to m.in.:

  • regularnej kontroli stanu technicznego pojazdu (poziom oleju, oświetlenia zewnętrznego, stan opon itp.)
  • terminowego wykonywania przeglądów okresowych, zgodnie z harmonogramem opisanym przez producenta w instrukcji obsługi pojazdu.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Business Lease. Szczególnie w sprawie napraw gwarancyjnych prosimy o poinformowanie Zespołu Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70 lub mailowo: info@businesslease.pl w celu podejęcia odpowiednich działań.

Najczęściej zadawane pytania Serwisowanie

Czy mam prawo do samochodu zastępczego za granicą?
Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Mój samochód potrzebuje serwisu. Co mam zrobić?
Wizytę w serwisie możesz umówić, kontaktując się z naszym Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Czy mogę oddać samochód do dealera w celu serwisowania?
Każda wizyta w serwisie powinna być poprzedzona kontaktem z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Czy mam prawo do samochodu zastępczego, gdy oddaję swoje auto do serwisu?
To zależy od warunków zawartej umowy leasingowej. Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Kto pokrywa koszty użytkowania samochodu zastępczego w przypadku serwisowania lub awarii?
To zależy od warunków zawartej umowy leasingowej. Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70. Za granicą może się przydać karta kredytowa. Jest ona często potrzebna do wynajmu samochodu. Bez niej można spodziewać się opóźnień.
Moje opony się zużyły. Co mam zrobić?
Należy je wymienić. Prosimy umówić się na wizytę, aby sprawdzić zużycie bieżnika opon. Jeśli rzeczywiście zajdzie taka potrzeba, zostanie dokonana wymiana. Prosimy o kontakt z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.

Chcesz dowiedzieć się wiecej?

Zapraszamy do kontaktu – umów się z naszym doradcą
na spotkanie lub bezpłatną wycenę:
Kontakt Zespół Obsługi Kierowcy

Skontaktuj się z nami

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.