Pakiet dodatkowych usług leasingowych

Czy Twój samochód jest w dobrych rękach? Każdemu potrzebny jest pojazd bezpieczny i niezawodny, a konserwacja aut to kluczowa sprawa. Pozwól nam zadbać o auta w Twojej firmie. Z chęcią pomożemy!

Zespół Obsługi Kierowcy:

+48 22 463 43 70

SERWISOWANIE

Serwisowanie i naprawy odbywają się po otrzymaniu przez warsztat autoryzacji Business Lease dla konkretnej usługi.

Należy pamiętać, aby korzystać z pojazdu zgodnie z zaleceniami producenta. Dotyczy to m.in.:

  • regularnej kontroli stanu technicznego pojazdu (poziom oleju, oświetlenia zewnętrznego, stan opon itp.)
  • terminowego wykonywania przeglądów okresowych, zgodnie z harmonogramem opisanym przez producenta w instrukcji obsługi pojazdu.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Business Lease. Szczególnie w sprawie napraw gwarancyjnych prosimy o poinformowanie Zespołu Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70 lub mailowo: info@businesslease.pl w celu podejęcia odpowiednich działań.

Najczęściej zadawane pytania Serwisowanie

Czy mam prawo do samochodu zastępczego za granicą?
Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Mój samochód potrzebuje serwisu. Co mam zrobić?
Wizytę w serwisie możesz umówić, kontaktując się z naszym Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Czy mogę oddać samochód do dealera w celu serwisowania?
Każda wizyta w serwisie powinna być poprzedzona kontaktem z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Czy mam prawo do samochodu zastępczego, gdy oddaję swoje auto do serwisu?
To zależy od warunków zawartej umowy leasingowej. Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Kto pokrywa koszty użytkowania samochodu zastępczego w przypadku serwisowania lub awarii?
To zależy od warunków zawartej umowy leasingowej. Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70. Za granicą może się przydać karta kredytowa. Jest ona często potrzebna do wynajmu samochodu. Bez niej można spodziewać się opóźnień.
Moje opony się zużyły/uszkodziły. Co mam zrobić?
Należy je naprawić lub wymienić. Prosimy umówić się na wizytę, aby sprawdzić zużycie bieżnika opon. Jeśli rzeczywiście zajdzie taka potrzeba, zostanie dokonana wymiana. Prosimy o kontakt z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70. Mogą Państwo również znaleźć najbliższy warsztat oponiarski korzystając z poniższego linku i samemu pojechać na weryfikacje oraz naprawę/ wymianę uszkodzonej opony. https://locator.businesslease.eu/businesslease-pl/pl_PL/

Chcesz dowiedzieć się wiecej?

Zapraszamy do kontaktu – umów się z naszym doradcą
na spotkanie lub bezpłatną wycenę:
Kontakt Zespół Obsługi Kierowcy

Skontaktuj się z nami

Ups! Nie mogliśmy znaleźć twojego formularza.