
SERWISOWANIE
Serwisowanie i naprawy odbywają się po otrzymaniu przez warsztat autoryzacji Business Lease dla konkretnej usługi.
Należy pamiętać, aby korzystać z pojazdu zgodnie z zaleceniami producenta. Dotyczy to m.in.:
- regularnej kontroli stanu technicznego pojazdu (poziom oleju, oświetlenia zewnętrznego, stan opon itp.)
- terminowego wykonywania przeglądów okresowych, zgodnie z harmonogramem opisanym przez producenta w instrukcji obsługi pojazdu.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Business Lease. Szczególnie w sprawie napraw gwarancyjnych prosimy o poinformowanie Zespołu Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70 lub mailowo: info@businesslease.pl w celu podejęcia odpowiednich działań.
Najczęściej zadawane pytania Serwisowanie
Czy mam prawo do samochodu zastępczego za granicą?
Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Mój samochód potrzebuje serwisu. Co mam zrobić?
Wizytę w serwisie możesz umówić, kontaktując się z naszym Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Czy mogę oddać samochód do dealera w celu serwisowania?
Każda wizyta w serwisie powinna być poprzedzona kontaktem z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Czy mam prawo do samochodu zastępczego, gdy oddaję swoje auto do serwisu?
To zależy od warunków zawartej umowy leasingowej. Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Kto pokrywa koszty użytkowania samochodu zastępczego w przypadku serwisowania lub awarii?
To zależy od warunków zawartej umowy leasingowej. Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70. Za granicą może się przydać karta kredytowa. Jest ona często potrzebna do wynajmu samochodu. Bez niej można spodziewać się opóźnień.
Moje opony się zużyły/uszkodziły. Co mam zrobić?
Należy je naprawić lub wymienić. Prosimy umówić się na wizytę, aby sprawdzić zużycie bieżnika opon. Jeśli rzeczywiście zajdzie taka potrzeba, zostanie dokonana wymiana. Prosimy o kontakt z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Mogą Państwo również znaleźć najbliższy warsztat oponiarski korzystając z poniższego linku i samemu pojechać na weryfikacje oraz naprawę/ wymianę uszkodzonej opony.
https://locator.businesslease.eu/businesslease-pl/pl_PL/