Moja mobilność

Czy Twój samochód jest w dobrych rękach? Każdemu potrzebny jest pojazd bezpieczny i niezawodny, a konserwacja aut to kluczowa sprawa. Pozwól nam zadbać o auta w Twojej firmie. Z chęcią pomożemy!

Zespół Obsługi Kierowcy:

+48 22 463 43 70

Zgłoszenie szkody

Potrzebujesz pilnej pomocy?
Pozostajemy do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę! Prosimy o kontakt z Business Lease Assistance pod numerem: +48 22 460 00 46.

Aby pobrać formularz zgłoszenia szkody, kliknij tutaj.

Najczęściej zadawane pytania Zgłoszenie szkody

Muszę zwrócić auto, a jest uszkodzone.
Wszelkie szkody należy zgłosić do Business Lease przed zwrotem samochodu.  
Na szybie znajduje się niewielki odprysk.
Prosimy o kontakt z Business Lease Assistance pod numerem: +48 22 460 00 46.  
W wyniku włamania wybito szybę.
Prosimy o kontakt z Business Lease Assistance pod numerem: +48 22 460 00 46.
Samochód został skradziony.
Wszelkie kradzieże należy jak najszybciej zgłosić na policję i do Business Lease Assistance (w ciągu 24 godzin) pod numerem: +48 22 460 00 46.
Czy mam prawo do samochodu zastępczego za granicą?
Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70.
Chciałbym zgłosić szkodę.
Oczywiście! Prosimy o pobranie formularza.  
Gdzie mogę zgłosić uszkodzenia?
Uszkodzenia i wszelkie szkody można zgłosić telefonicznie, kontaktując się z Business Lease Assistance: +48 22 460 00 46. Potrzebny jest numer rejestracyjny samochodu i informacja o okolicznościach powstania uszkodzenia.
Gdzie wysłać formularz zgłoszenia szkody?
Formularz zgłoszenia szkody prosimy wysłać do naszego Działu Likwidacji Szkód na adres: szkody@businesslease.pl.
Kto pokrywa koszty użytkowania samochodu zastępczego w przypadku naprawy po szkodzie?
To zależy od warunków zawartej umowy leasingowej. Prosimy o kontakt z administratorem floty samochodowej lub Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: +48 22 463 43 70. Za granicą przydatna jest karta kredytowa. Jest ona często potrzebna do wynajmu samochodu, bez niej można spodziewać się opóźnień.
Doszło do uszkodzenia mojego samochodu. Co mam zrobić?
Prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas o wszelkich szkodach (nie później niż następnego dnia roboczego). Jeżeli Twój samochód został uszkodzony przez inny nieznany samochód lub w wyniku włamania bądź wandalizmu, należy to również zgłosić na policję.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIECEJ?

Zapraszamy do kontaktu – umów się z naszym doradcą
na spotkanie lub bezpłatną wycenę:
Kontakt Zespół Obsługi Kierowcy

Skontaktuj się z nami

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.