Moja mobilność

Czy Twój samochód jest w dobrych rękach? Każdemu potrzebny jest pojazd bezpieczny i niezawodny, a konserwacja aut to kluczowa sprawa. Pozwól nam zadbać o auta w Twojej firmie. Z chęcią pomożemy!

Zespół Obsługi Kierowcy:

+48 22 463 43 70

Zwrot/Kupno pojazdu

Zwrot samochodu leasingowego jest prosty.

  • Prosimy o kontakt z naszym Centrum Remarketingu nie później niż na 3 dni robocze przed planowanym terminem zwrotu Twojego auta.
  • Zwrot pojazdu odbywa się w Centrum Remarketingu w Piasecznie przy ul. Okulickiego 7/9. Zwracany samochód będzie poddany oględzinom przez niezależnego rzeczoznawcę.

Ewentualne braki wyposażenia pojazdu lub jego ponadnormatywne uszkodzenia zostaną określone przez rzeczoznawcę zgodnie ze standardami zawartymi w podręczniku Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Podręcznik jest dostępny w wersji elektronicznej dla samochodów osobowych i dostawczych na stronie Związku, kliknij tutaj.

Dla usprawnienia procesu oględzin i zminimalizowania obciążeń związanych ze stanem pojazdu lub brakiem elementów wyposażenia podajemy kilka cennych wskazówek:

  1. Upewnij się, że zwracany pojazd posiada aktualne badanie techniczne (informacja w dowodzie rejestracyjnym), a w przypadku jego braku prosimy o wykonanie badania przed zwrotem pojazdu.
  2. Upewnij się, że wraz z samochodem zwrócone będą wszystkie elementy wyposażenia, z którymi pojazd był wydany, a w szczególności:
  • dowód rejestracyjny
  • aktualne potwierdzenie polisy OC
  • instrukcja obsługi
  • uzupełniona książka serwisowa
  • wszystkie komplety kluczyków
  • karty paliwowe
  • kody do radia i alarmu
  • sterowniki do zabezpieczeń antykradzieżowych
  • wszystkie elementy wyposażenia stanowiące część umowy i OWU, np. bagażnik dachowy, hak holowniczy itp.
  1. Pamiętaj, że szkody w pojeździe muszą być naprawione przed zwróceniem samochodu.
  2. Prosimy również, aby pojazd był czysty wewnątrz i na zewnątrz, co umożliwi szczegółowe oględziny stanu technicznego oraz powłoki lakierniczej. Dodatkowe oznaczenia, napisy, znaki reklamowe umieszczone na szybach lub nadwoziu pojazdu powinny zostać usunięte w sposób niepozostawiający śladów uszkodzeń.

Pod koniec okresu obowiązywania umowy leasingowej można dokonać zakupu samochodu. W przypadku pytań lub wątpliwości związanych ze zwrotem pojazdu prosimy o kontakt z Centrum Remarketingu pod numerem telefonu: +48 22 855 00 61 lub mailowo: remarketing@businesslease.pl.

Najczęściej zadawane pytania Zwrot/Kupno pojazdu

Planuję kupić mój samochód leasingowy. Co mam zrobić?
Prosimy o kontakt z opiekunem lub z Zespołem Obsługi Kierowcy pod numerem: + 48 22 463 43 70. Przedstawimy Ci dostępne możliwości.  
Muszę zwrócić samochód. Co mam zrobić?
Upewnij się, że wraz z samochodem zwrócone będą wszystkie elementy wyposażenia, z którymi pojazd był wydany, a w szczególności:
  • dowód rejestracyjny
  • aktualne potwierdzenie polisy OC
  • instrukcja obsługi
  • uzupełniona książka serwisowa
  • wszystkie komplety kluczyków
  • karty paliwowe
  • kody do radia i alarmu
  • sterowniki do zabezpieczeń antykradzieżowych
  • wszystkie elementy wyposażenia stanowiące część umowy i OWU, np. bagażnik dachowy, hak holowniczy itp.
 
Muszę zwrócić auto, a jest uszkodzone.
Wszelkie szkody należy zgłosić do Business Lease przed zwrotem samochodu.  
Muszę oddać samochód. Czy w takim razie nadal muszę wymienić opony?
Nie, nie ma takiej potrzeby. Samochód można oddać zarówno z oponami letnimi, jak i zimowymi.

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIECEJ?

Zapraszamy do kontaktu – umów się z naszym doradcą
na spotkanie lub bezpłatną wycenę:
Kontakt Zespół Obsługi Kierowcy

Skontaktuj się z nami

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.