WRITTEN BY
Olga Piotrowska
26.10.2020

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE OGRANICZENIA W WYKONYWANIU USŁUG I ZAKRESU ASSISTANCE.

Ze względu na zmieniające się warunki związane z pandemią, niektóre kraje wymagają aktualnego wyniku testu na COVID-19, od którego uzależniają możliwość przekroczenia granicy drogą lądową lub powietrzną.Koszty wynikające z wykonania takich testów nie wchodzą w zakres działania assistance i w przypadku konieczności ich wykonania koszt ten będzie refakturowany.Przykłady wystąpienia kosztów refakturowanych:

  1. Konieczność wykonania testów przez pracownika pomocy drogowej.
  2. Transport użytkownika pojazdu samolotem, gdy dany kierunek lotu wymaga okazania wyniku testu.

Informujemy także, że czas działania pomocy drogowej za granicami RP może ulec wydłużeniu ze względu na obostrzenia wynikające z pandemii.Ograniczenia w wykonywaniu usługW związku z dynamicznie zmieniającą się sytuacją pandemiczną oraz obostrzeniami z niej wynikającymi mogą wystąpić ograniczenia w świadczeniu części usług, takich jak:

  • odbiór samochodów D2D,
  • gromadzenie podpisów pod zleceniami / protokołami na okoliczność uszkodzenia, odbioru pojazdu, itp.,
  • wprowadzanie pojazdów do serwisu przez pracownika serwisu.

W niektórych serwisach może również nastąpić także wyłączenie dostępu do poczekalni dla klientów .Jednocześnie informujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby pomimo aktualnej sytuacji nasze działania były prowadzane bez zakłóceń.

MASZ WIĘCEJ PYTAŃ?

Skontaktuj się z nami.

Ta strona używa plików cookies

Używamy plików cookies, aby zapewnić Ci jak najlepsze usługi, nieustannie się doskonalić i zapamiętać Twoje preferencje na przyszłe wizyty. Klikając przycisk "Akceptuj wszystko", zgadzasz się na użycie wszystkich plików cookies. Przyciskiem "Odrzuć nieobowiązkowe cookies" zgadzasz się na użycie tylko plików obowiązkowych. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej o cookies i ustawieniach prywatności.